sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Elossa

Täällä mä oon. Haluisin jatkaa bloggaamista, mutta en osaa tehä sitä päätöstä. No, jätän sen asian vielä hautumaan.

Mulla menee hyvin. En oo ollut lähes ollenkaan ahdistunut tän 2 kuukauden kirjotustauon aikana, paitsi viime viikolla tuli kauhee ahdistus, tuntu että kaikki kaatuu päälle, halusin viiltää ja luovuttaa. Mä kestin sen. Oon ollu koulussa, harkoissa, peleissä, kotona. En oo vieläkää päässy täältä kotoo oikee mihinkää, mutta pääasia on se, että mua ei ahdista olla täällä. Oon kattonu tv-sarjoja ja nukkunu. Mua ei väsytä nyt niin paljoo. Koulussa ei mee kyllä enää niin hyvin, koska en jaksa lukee yhtään, mun motivaatio huutaa nollaa ja oon saanu lintsauksestaki kaverin.. No, onneks kohta on kesä!

Lainasin kirjastosta äänikirjan. Yritän opetella sen avulla kuuntelemaan pidempiä puheita, koska mun keskittymiskyky on niin huono sellasissa. Oon mä jonku verran edistyny. Alussa mä pystyin kuuntelemaan sitä ehkä 10 min, kunnes rupesin leikkimään sormilla tms. Nyt mä pystyn kuuntelemaan sitä yli puoli tuntia!

Nyt hyvillä mielillä nukkumaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiallista kiitos♥