sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Good feelings

Oon ollut pari viime päivää tosi pirteä ja iloinen. Ja se jatkuu vaan! Tää tuntuu hyvälle. Mulla on vieläkin joka yö hirveesti univelkoja, mutta oon jo niin tottunut siihen, että en edes välitä. Joo, tiedän että pitäisi välittää, mutta nyt en jaksa kiinnittää siihen huomiota. Nukun vaikka päiväunet jos siltä tuntuu.


Kerroin eilen mun kaverille viime vuodesta. Tai kerroin että mulla oli masennus. En ole vieläkään varma olisiko pitänyt kertoa. Luotan häneen täysin, mutta tavallaan pelkään että se leviää. Toivottavasti ei. Oon alkanut listaamaan mun liikunta-aikoja. Tällä viikolla ne on ollut aika alhaiset, mutta ens viikolla ajattelin nostaa niitä tunnilla - parilla tunnilla ja pitää ne siinä.

Saatiin torstaina myös todistukset. Mä olin niin pettynyt silloin. Todellatodella pettynyt. Nyt oon kuitenkin ajatellut että mä parannan muutaman aineen numeroa tän kevään aikana. Mulla on niin suuri halu onnistua kaikessa mitä mä teen, että pelkään epäonnistua pienissäkin asioissa.

Tänään pitää lukea vielä pariin kokeeseen ja siivota. Ainiin, mun piti muokata tänään tuo blogin ulkoasu kuntoon, mutta taitaa mennä huomiselle. Nyt mä lähen harkkoihin, heippa♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiallista kiitos♥