maanantai 21. tammikuuta 2013

Takaisin entiseen

Mun päivien fiilikset vaihtelee todella nopeasti ja rajusti. Joku päivä mä oon tosi pirteä ja iloinen, seuraava oonkin ihan maassa ja mieli täynnä pahoja ajatuksia. Mua väsyttää taas ihan hirveästi, en ehdi levätä, koko ajan jotain hommaa, koulu painaa päälle, pitkiä päiviä koulussa, liian vähän unta, huonoa ruokaa.. Periaattessahan mulla menee ihan loistavasti, verrattuna joihinkin muihin, eli mun ei pitäisi valittaa. Valitan silti.

Nyt vaan tuntuu siltä että haluaisin taas kerran pysäyttää ajan ja selvittää kaiken ilman kiireitä. Kauheasti paineita. Joudun taas siihen samaan kierteeseen. Eikä kestä kauaa, että aloitan taas sen viiltelyn. Mä oon niin kyllästynyt tähän.

Mä niin uskoin, että tämä olisi loppu. Olisin vihdoin onnellinen ja iloinen. Voisin nauttia elämästä. Mitä mä oikein kuvittelin? Oonko mä niin tyhmä, että katson kaikkea läpi sormien ja sanon että olen iloinen? Mä oon niin säälittävä ja väsynyt kaikkeen. Olen takaisin sokkelossa ja olen hukannut karttani. Jeah.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiallista kiitos♥