lauantai 5. tammikuuta 2013

Uusi vuosi, uudet kujeet

En oo vielä voittanut mitään, mutta mä voin paremmin. Mua ei ole ahdistanut moneen päivään. Mä olen toiveikas. Ehkä mä tosiaankin pystyn tähän. Pikkuhiljaa. Ei liian nopeasti, koska en halua romahtaa. Viime vuosi oli elämäni paskin. Oikeasti. Kävin niin pohjalla. Luulin, että en ikinä pääsisi sieltä ylös, mutta tässä sitä ollaan. Astetta ylempänä. Vielä on kuitenkin matkaa.


Uusi vuosi meni hyvin. Mun hyvä kaveri tuli meille yöksi. Meillä oli kivaa. Nähtiin myös vanhoja kavereita siinä yön aikana. Se toi vanhat ja paremmat ajat mieleen. Valvottiin aamun pikkutunneille asti. Ajattelin, että sellaista mun elämä pitäisi olla. Mun pitäisi nähdä ihmisiä ja viettää aikaa heidän kanssaan. Mulla oli hyvä olla.

Nyt mulla on tavoitteissa - paitsi että unohtaa tää masennus ja päästää siitä irti - myös se, että mä alan urheilemaan kunnolla. Urheilu piristää mua niin paljon. Mä rakastan sitä tunnetta kunnon treenin jälkeen.

Ajattelin tehdä semmoisen My Year - postauksen. En tänään, mutta ehkä huomenna. Ja aijon muutenkin miettiä tätä mun blogin jatkoa. Ja mitä mä tänne jatkossa kirjoittelen. En ole varma pitäisikö jatkaa, vai ei. Se luultavasti selviää ihan pian. Mitä mieltä te ootte? (Jos kukaan ees sattuu tätä lukemaan)

Hyvää Uutta Vuotta 2013 kaikille, tehdään yhdessä tästä vuodesta paras!


// muokkasin blogin ulkoasua. Se ei ole vielä ihan valmis, mutta toivottavasti parempi kuin edellinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiallista kiitos♥