keskiviikko 3. lokakuuta 2012

50 totuutta

 Ajattelin tehdä tämmösen jutun, missä kerron 50 asiaa itsestäni.


1. Kuuntelen paljon musiikkia.
2. Vihaan kylmyyttä.
3. Olen kilpailuhenkinen.
4. Pidän pienistä lapsista.
5. Rakastan vieraita kulttuureita.


6. Harrastan jalkapalloa.
7. Luen paljon kirjoja.
8. Haaveilen järjestelmäkamerasta.
9. Jos olisi mahdollista, palaisin ajassa taakse päin.
10. Ihailen ihmisiä jotka ovat täynnä iloa ja elämän halua.


11. Olen hulluna amerikkalaisiin laulukilpailuihin (mm. X Factor♥, Idol)
12. Tykkään käydä kirppareilla.
13. Omistan ruskeat hiukset.
14. Pelkään pimeitä ikkunoita.
15. Unelmoin maailman ympärysmatkasta.


16. Suunnittelen paljon asioita, mutta en koskaan toteuta niitä.
17. Hukkasin taidon pitää hauskaa.
18. Toivoin pienenä muuttavani Muumilaaksoon.
19. Olen koukussa O.C:hen.
20. Mielestäni koulun alkaminen klo 8 pitäisi kieltää.


21. Olen aina toivonut koiraa.
22. Tunnen että tuotan pettymystä läheisilleni.
23. Häiriinnyn jos jonkun sukat eivät sovi hänen asuunsa.
24. Haluan leikata hiukseni melkein siiliksi.
25. Leikin nuorempana Leijonakuningasta keittiön pöydällä.


26. Säilytän asioita, joita en tule koskaan tarvitsemaan.
27. Olen n. 169 cm pitkä.
28. Tykkään istua pimeässä ja polttaa kynttilää.
29. En osaa käyttää vapaa-aikaa oikein.
30. Olen surkea kirjoittamaan runoja.


31. Ärsyynnyn helposti.
32. Haluan tatuoinnin.
33. Radioni on lähes koko ajan päällä kun olen kotona. (eli aina)
34. Vietän liikaa aikaa tietokoneella.
35. Tahdon asua vähän aikaa jossain Afrikan pikkukylässä.


36. Haluan oppia laulamaan kunnolla.
37. Käytän paljon farkkuja.
38. Fanitan FC Barcelonaa.
39. En puhu paljoa.
40. Tahdon joskus kokeilla karatea.


41. Luen paljon blogeja.
42. Inhoan salaattia.
43. Minun on vaikea totella itseäni.
44. En tykkää juhlista.
45. Vaadin itseltäni todella paljon.


46. Rakastan sisaruksiani.
47. Haluan että olisi aina kesä.
48. Vihaan sadetta.
49. Tahdon joskus juosta maratonin.
50. Haluan oppia nauttimaan elämästä.


Toivottavasti sain tästä mahdollisimman positiivisen! Nyt pitää yrittää lukea kokeisiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiallista kiitos♥