perjantai 5. lokakuuta 2012

Vapaa loppuviikko

 Wouwou. Tänään koulussa oli joku ihme päivä. Piti pukeutuu kesäisesti ja siellä oli kaikkia "kivoja" pelejä välkillä ja soitettii musiikkia yms. Tänään meni normaalia paremmin, paitsi menetin taas hermot mun kavereihin. (Sanotaanko sitä edes noin?) Joskus ne on vaan todella ärsyttäviä. Aijon pitää kokonaan vapaan viikonlopun kokeista ja koulusta. Onneksi ne ensi viikon kokeet on vasta loppu viikosta.


Huomenna on ne meijän joukkueen päättäjäiset ja meenkin sieltä suoraa kaverilleni yöksi. Ollaan suunniteltu vaikka mitä, siitä on pitkä aika kun olin viimeksi siellä yötä! Ennen lähes asuin siellä, mutta nyt ei ole tultu käytyä syystä tai toisesta... Ei sillä etteikö mua olisi kutsuttu minnekkään, mutta ei ole pystynyt lähtemään. Niinkuin kerroin, en ole käynyt lähes missään viimeisen vuoden - puolentoista vuoden aikana. En ole pystynyt. Kohta mä pystyn taas. Mä lupaan.


"Mun talossa asuu aina yksinäinen
Prinsessa
Se etsii jostain kotia ja kultaista taivasta
Tää kuulostaa hölmöltä
Mutta sanon sen kuitenkin
Mä uskon että satuja on olemassa oikeesti"
Jippu - Enkelten kaupunki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiallista kiitos♥