torstai 4. lokakuuta 2012

Uusi aikakausi

 Huhhuh. Tulin just jalisreeneistä, tai se oli semmonen piirihaavitapahtuma. Siellä katotaan pelaajia piirijoukkueeseen. Noilla näytöillä mulla ei kyllä ole mitään asiaa sinne. Meillä on oman joukkueen tauko. Se kestää vielä 16 päivää. Onhan meillä vielä lauantaina kauden päättäjäiset, mutta niitä ei lasketa tavallaan, koska me vaan vietetään aikaa sillon yhessä. Pitäis varmaa tota kuntoo vähä kohennella tässä syksyn ja talven aikana, aika pohjamudassa mennään tällä hetkellä...


 Aijon muutenkin ottaa uuden suunnan mun elämälle. Pikkuhiljaa alan nousta täältä mun pimeästä kuopasta. Sanon hyvästi kakkoselle ja palaan takaisin entiseen! Paitsi.. Ei se ennenkään ollut mitään ihanaa unelmaa. Ehkä on parempi unohtaa menneet ja keskittyä tulevaan, eli uuteen aikakauteen! (:


 Tänään oli taas yksi koe... En lukenut siihen yhtään, koska pääni ei suostunut vastaanottamaan tietoja. Koe meni oikeastaan yllättävän hyvin. Ensi viikolla on vielä 3 tai 4 koetta, sitten pääsee irti koulusta, tästä tuskasta ja pääsee myös aloittamaan uuden aikakauden. Eli SYYSLOMA! Vietän syysloman Espanjan puolella, kerron siitä lähempänä lisää. (: Tällä kertaa haluan onnistua tässä "uuden elämän" aloittamisessa niin paljon! Jos epäonnistun... Se on menoa alas ja kovaa. Ei. Mä en epäonnistu. En tee sitä enää. Oon epäonnistunut niin monta kertaa, enää ei todellakaan huvita. Taistellen nostan itseni pois täältä kuopasta! Unohdan surkeat ajat, alan nauttia elämästä. Niin mä teen.

Muistakaa nauttia elämästä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiallista kiitos♥