tiistai 9. lokakuuta 2012

Univelkoja

Nyt kun olen kironnut tämän jakson kasin aamut syvinpään kolkkaan mitä löytyy, näin ensi jakson lukujärjestyksen... Tässä jaksossa mulla oli ne neljä kasin aamua, joka oli jo tarpeeksi kamalaa. Nukuin parhaimmillaan ehkä 7 tuntia, huonoimmillaan 4-5 tuntia. Ja nyt tulevassa jaksossa on VIISI KAHDEKSAN AAMUA. Ei voi olla totta! Viisi = kaikki aamut. Se tarkoittaa tietysti sitä että viikonloppuisin pitää vaan nukkua univelkoja pois. Eli ei voi valvoa, eikä viettää aikaa myöhään! Ok, missä mä ees ikinä viettäisinkään aikaa, paitsi kotona? Ja lisäksi, kaikki "hyvät" aineet on pois, eli kaikki paskat aineet ovat saapuneet. Tää on just tätä mun tuuria!



Tekee mieli lenkille, mutta en ehdi sinne millään ikinä. Tai oon vaan niin laiska. Kuitenkin, enää 3 päivää koulua ja sitten alkaa se mun kauan odottama syysloma. Jes. Eka pitää selviytyä 3 kokeesta ja yhestä pienemmästä kokeesta... Nyt mä yritän alottaa vielä tota yhtä projektia ja tehdä sen vielä valmiiksikin tämän illan aikana. Ehkä mä tänä yönä voisin nukkua 7 tuntia? Öitiä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiallista kiitos♥