maanantai 17. joulukuuta 2012

7 yötä jouluun on

Mun piti mennä lenkille. Päädyin nukkumaan. En tajua, miten mua voi väsyttää näin paljon. Tää päivä on ollu täynnä epäonnistumisia. Tuntuu ainakin siltä. Heikko, heikko, heikko.. En pysy valveilla edes 12 tuntia! Tekee mieli viiltää, mutta ajatus joulusta ja siitä, että joku voisi nähdä ne estää mua. Mä en jaksa enää tätä taistelua. Onneks kohta on uusvuos, eikä mun tarvii sen jälkeen enää jaksaakkaan.

Älysin tänään yhen jutun. Mun yks kaveri on todella raivostuttava. Kerroin sille syksyllä, että oon tosi väsyny enkä jaksa tapella yms. Se oli sillon kauheen ymmärtäväinen ja sano että se ei enää oo mulle enää ilkee tms. No, kestihän sitä pari päivää ja sitten se unohti sen. Nykyään se käyttäytyy vielä pahemmin. Jos meillä on vaikka enkkua ja lausun jonkun sanan vähänki väärin niin se on heti kommentoimassa "Ei se tolleen mee". Alan muutenkin menettää otetta mun kavereista. Kaveriporukka, jossa oon ollut jo melkeen 8 vuotta. Onhan siinä toki vaihtunut porukkaa mennen tullen, mutta kuitenkin. Musta tuntuu, että en kuulu siihen enää. En pääse sisään toiseen kaveriporukkaani, koska he ovat niin tiivisti yhdessä. Tai sitten mä olen vain huono, enkä mä edes yritä. Ja kohta, mä olen ihan yksin itseni kanssa. Jes?

Äh, ei tästä kirjottamisesta tuu taaskaan mitään. Mä meen nukkumaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiallista kiitos♥