perjantai 14. joulukuuta 2012

Bored of being bored

Mä arvasin tän. Eilen mulla oli hyvä fiilis. Silloin oli taas päivä, jolloin näin valon. Tänään en. Mä oon vangittu mun huoneeseen. Rikon itselleni aseittamiani tavoitteita oikein kunnolla. Ajattelen vain että paskat niistä. Makaan sängylläni ja mussutan pullaa. Oi kyllä, mä syön pullaa vaikka en edes saisi. Mä oon niin huono hallitsemaan itseäni. Mua on väsyttänyt taas koko päivän vaikka nukuin yöllä varmaan 7 tuntia. Huoneeni on taas kuin kaatopaikka. En pysty siivoamaan, eikä mulla ole mitään tekemistä.


Nyt odotan kaverini soittoa, jotta pääsen keksimään taas tekosyitä. Hän pyysi mua sinne yöksi. En kehtaa olla menemättä, mutta mä tiedän että soiton tullessa mä kieltäydyn. Oon huono ystävä. Mä oon niin laiska. Oikeesti, mä inhoan tätä. En saa tehtyä mitään hyödyllistä. Tämänkin ajan voisin käyttää vaikka lenkkeilyyn, mutta ehei, enhän mä nyt itseäni lenkille saa. Helvetin laiskimus. 

Miksi eilinen fiilis lähti pois? Silloin oli niin hyvä olla..

"Ymmärräthän varmasti
että täs on kaikki
mihin tuun koskaan pystymään
Tekemällä musta ei saa
mitään parempaa,
jalompaa
Ymmärräthän sen
että näit jo melkein koko kuvan
ja tulet ehkä pettymään
Varmistin vain
kun vieläkin me tässä seisotaan..."
Irina - Koko kuva 

// Lisäsin tohon tekstin alapuolelle sellasia toimintoja, niistä saa sitte painella! Ja se olisi myös toivottua. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiallista kiitos♥