lauantai 1. joulukuuta 2012

Joulukuu

Jep, nyt on se mun odottama joulukuu. Ja mulla ei ole vieläkään mitään ideaa jatkosta.

Mun elämä noudattaa aina tätä samaa helvetin kaavaa. Siihen ei tuu koskaan mitään muutoksia. Kuinka joku jaksaa elää? Eläminen on niin tylsää. Tää on tuskaa. Tai ehkä mä oon niin huono ihminen, että mä oon ansainnut tälläisen elämän? Olis parempi jos en olis ikinä syntynytkään. Silloin mä en olis ikinä joutunut kärsimään tätä helvettiä. Mulla ei ole mitään syytä elää. Mulla ei ole tulevaisuutta. En jaksa miettiä eteenpäin. Mulla ei ole mitään energianlähdettä. Mä en saa sitä mistään. Seinät vaan jatkaa kallistumistaan mun päälle, joku päivä mä jään totaallisesti niiden vangiksi. Mä haluisin viiltää niin syvälle ja huutaa. Huutaa tää helvetti pois mun ympäriltä. Mä en voi. Mä en voi tehdä niin. Ehkä mä vielä joku päivä. Ehkä myös joku päivä oon onnellinen ja voin sanoa että pidän elämästäni. Mutta nyt, se on mahdotonta.


Tekee mieli viiltää niin syvälle. Inhoan itseäni. Vuotta 2012 on enää jäljellä tämä kuukausi, mutta tuntuu kuin siitä olisi mennyt ehkä kolme kuukautta. Mihin kaikki aika on mennyt? Kaverini pyysi minua tänään yöksi kotiinsa. En mennyt. Mä keksin taas yhden tekosyyn. Miksi mun pitää aina pilata kaikki? Mua pelotti, että se näkisi mun jalan. Mä luulen, että se huomas mun käden jäljet silloin kun ne oli "uudet". Mutta jalka ei voi olla ainut syy miksi en mennyt. Mä oon vaan niin huono ystävä.

Mä oon tuhlannut mun elämästä niin paljon aikaa tälläseen säälittävään valittamiseen. Onko mulla enää aikaa elää, onko taisteleminen turhaa? Tää taistelu vie niin paljon aikaa vielä tulevaisuudessakin. Mä tiedän että ei tämä tästä viikoissa muutu, koska olen kokeillut. Mä en jaksa aloittaa enää uutta vuotta. Tää vuosi on ollut niin kamala. Onko ensi vuosi vielä kamalampi? Tuskin ainakaan yhtään helpompikaan. Mä en jaksa edes ajatella. Ehkä olisi parempi jos mä lähtisin nyt, niin ei tarvitsisi enää ajatella, eikä herätä aamuisin kouluun. Voisi vain nukkua. Mä en jaksa elää. Mä oon niin kyllästynyt tähän. Ja niin, taas mä hoen tätä samaa juttua. Oon niin säälittävä. Sori tää valitus.

PS. Kiitos teille kahdelle uudelle lukijalle♥ Ja tervetuloa! (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiallista kiitos♥