maanantai 10. joulukuuta 2012

Ristiriitaiset tunteet

Haluan takaisin lauantaihin. Olin silloin niin täynnä toivoa ja iloa. Silloin mulla oli tunne että mä haluan elää. Haluan kuolla onnellisena ja tyytyväisenä elämään. Ne tunteet ovat hieman ristiriitaisia tähän hetkisiin. - Nyt mä tahdon aloittaa kaiken alusta. Mun elämä on pilalla. Mä oon itse pilannut sen.


En tiedä mitä mun pitäisi tehdä. Haluan tehdä päätöksen ennen uutta vuotta. Pyrin siihen, että ensi vuosi olisi parempi. Tein listan mitä haluan muuttaa itsessäni ja elämässäni. Yksi niistä on se, että vähennän koneella oloaikaani. Ja olen nyt siinä rajalla että kone pitäisi sulkea tältä päivältä tai muuten joudun taas rankaisemaan itseäni. Tahtoisin niin kovasti toteuttaa ne kaikki mahdollisimman nopeasti, mutta jos nyt lähden kiirehtimään... Mä luultavasti painun entistä alemmaksi.

Tunnen kuinka tuttu väsymyksen ja tuskan tunne alkaa taas painaa mua niskasta. Mä tunnen ne. Tekee mieli tarttua niihin ja viskata suorinta tietä helvettiin, mutta mä en saa niistä otetta. Ne on koko ajan 1-0 voitolla. Mä en saa tehtyä sitä ratkaisevaa liikettä millä ne sais pois mun päältä.

Mä haluan aloittaa kaiken alusta, koko elämän.

 Nyt mulla on hirvee hinku kirjottaa tänne kaikista asioista, mutta en siltikään tiedä miten voisin muotoilla ne ymmärrettäviksi. Onko teillä jotain ideoita mistä voisin kirjoittaa? Tai kysykää jotain!


Ihan niinku tätä edes lukis kukaan, luuletko että ketään kiinnostaa tämmöne valitus, idiootti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiallista kiitos♥