perjantai 30. marraskuuta 2012

Löhöpäivä

Mulla menee tällä hetkellä hyvin. Tunnin päästä voi olla jo eri asia.. Noi mun haavat on parantunut käsistä tosi hyvin (ok, ne oli vaan pintanaarmuja), mutta jaloissa on vielä aika suuret jäljet. Kyllä nekin siitä paranee. Ja huomenna alkaa jo joulukuu, enkä vieläkään tiedä mitä teen itselleni.


Enää 24 yötä jouluun. Rakastan pyöriä jouluaikoina kaupoissa, koska ne on niin jouluisia ja siellä on ihania valoja ja rauhallista. Pitäisi ostaa joululahjat, mutta mulla ei ole rahaa. Ajattelin, että annan tekemäni villasukat äidilleni (toinen on tekemättä) ja ostan sisaruksilleni suklaata ja teen itse kortit. Sitten jää enää jäljelle iskä. Aion ehdottaa sisaruksilleni, että ostaisimme sille yhteisein, mutta vähän kalliimman lahjan. Tänään ajattelin ottaa ihan rennosti. Ajattelin etsiä jotain hyvää syötävää ja katsoa pitkästä aikaa O.C:ta. Se on niin ihana sarja. Mä oikeesti rakastan sitä todella paljon ja oon oppinut siitä vaikka mitä! Tein tälläsen kollaasin kun tuli kauhee ikävä sitä sarjaa.

I just love this program♥   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiallista kiitos♥