maanantai 5. marraskuuta 2012

Yksinkertainen

Tänään oli todellakin ne kuntotestit... Voin sanoa, että tuotin itselleni pettymyksen. Taas kerran. Ainut laji mistä oon ylpee on se eteenpäin taivutus! Jeejee.

Tumblr_mclkpooivu1qdlm9uo1_400_large

Vaikka kaikki tuntuu nyt todella epätoivoiselta ja mahdottomalta, ajattelin taistella vielä ainakin tämän kuukauden loppuun, mutta en lupaa mitään. Etenen hitaasti madellen. Minuutti kerrallaan. Sitten pinnistän vielä toisenkin minuutin.  Kyllä se joulukuu joskus koittaa?

Tämä oli tämmönen pikapikapostaus, pitää ehtiä tehä vielä läksyjä, lukea kokeisiin ja tehä projektia. Huomenna ajattelin pitää ihan rennon päivän, meen kaupungille ostamaan ittelleni jotain kivaa ja oon tekemättä mitään. Millon mä ees viimeksi oon tehnyt jotain? Ok, korjasin mä eilen mun takin ja kengän... Menihän siihenkin huimat 20min. Tulipahan korjattua kuitenkin!

Ps. Kiitos sulle joka eilen liityit blogini lukijaksi! Kiitos paljon ja tervetuloa! (:

Ja hei, kuulin tän laulun tänään ekaa kertaa radiosta. Nää sanat jotenki vaan kertoo hyvin mun nykytilanteen - siis jos osaa miettiä ne sillein "oikein."


Apulanta - Yksinkertainen

"Kun mietit onnellisuuttamme
Ollaanko nyt vai sitten vasta kun
Jokin on jotenkin muuttunut
Kunhan nyt vain riitit jaksaa suorittaa
Ja rakastaa niin helvetisti

Jotakin on pahasti rikki
Ja minä olen yksinkertainen
Enkä tiedä kuinka ehjän
Siitä millään saa
Minä haluasin rauhaa
Mut sota tähän sieluun solmittiin
Sota jota kuitenkaan kukaan
Ei voita koskaan

Mä olen alkanut ymmärtää
Jotain siitä, että mitä se tarkoittaa
Et meill' on vain tämä elämä
Se merkitsee, kuinka se käytetään
Miten sekin kesti kauan

Jotakin on pahasti rikki
Ja minä olen yksinkertainen
Enkä tiedä kuinka
Ehjän sitä millään saa
Minä haluaisin rauhaa
Mut sota tähän sieluun solmittiin
Sota jota kuitenkaan kukaan
Ei voita koskaan"
http://lyricstranslate.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiallista kiitos♥