perjantai 2. marraskuuta 2012

Hetkellisesti onnellinen

Sorisorisori. En ole kirjotellut pitkään aikaan. Mutta lukeeko tätä edes kukaan? Ei sillä, että kirjoittaisin tätä lukijoiden vuoksi, mutta olisi se ihan kiva edes muutama lukija saada. Viime ajat on ollut todella vaikeita. Siinä suurin syy miksi postauksia ei ole tullut. Kerron nyt lomastani.


Oltiin siis Barcelonassa. Lennot meni hyvin. Perillä siellä käytiin vaikka missä. Käytiin heti toisena päivänä Fc Barcelona - kaupassa ja museossa. Siellä oli kaikkia niitä pokaaleja, vanhoja pelipaitoja ym. Samalla pääsi myös käymään siellä stadionilla. Se oli jotain sanankuvaamattoman ihanaa. Oon haaveillu siitä niin kauan ja sitten se oli siinä. Olin niin onnellinen. Käytiin myös semmosessa akvaariossa ja hirmu isossa eläinpuistossa. Akvaariossa näin hirveesti erillaisia kaloja ja merielukoita ja haita! Eläinpuistossa paras juttu oli tiikeri, koska se oli niin kaunis ja ah♥ Shoppailtiin ja syötiin paljon. Siellä oli ihan järkyttävän iso ostoskeskus ja siellä oli vaikka mitä kauppoja mitä ei Suomesta löydy. Suosittelen. Me käytiin muissakin paikoissa, mutta nuo oli ne "pääjutut". Reissun huippukohta oli kuitenkin viiminen ilta. En unohda sitä ikinä. Mentiin katsomaan Barca - Celtic peliä. Mä tärisin koko pelin. En ikinä olisi uskonut että mä pääsisin katsomaan niitä. Että mulle annettaisiin tilaisuus. Mun teki mieli itkeä ja hyppiä ilosta. No sitä mä teinkin, kun Barca voitti sen pelin 2-1. Matka oli tosi onnistunut, pieniä iltaisia ahdistuskohtauksia ja koti-ikävää laskematta. Jos saisin, lähtisin ensimmäisellä lennolla takaisin sinne. Reissusta jäi hyvä mieli. Oli ihana tulla kotiin ja kaatua omaan sänkyyn. Mennä tuttuun suihkuun. Ja sitten nukkumaan, että ehtisin nukkua edes 4 tuntia ennen koulun alkua. Koulu... Siihen se onnellisuus sitten jäikin.


Tuo mun lukkarin on oikeesti jostain niin syvältä kun voi olla. Ja sitäkin syvemmältä. Nukun joka yö niin huonosti, koulussa oon väsynyt lyhyiden yöunien takia. Oon niin täynnä tätä väsymystä. Se ei ole pelkästään fyysistä. Olen henkisesti väsynyt. Heräsin tunti sitten päiväuniltani. Nyt on outo olo. Oon yksin kotona, kun iskä ja pikkuveli meni mökille, enkä tiedä tuleeko isoveljeni kotiin. Kyllä mä selviän näinkin. Mä selviän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiallista kiitos♥